niedziela, 7 października 2012

Jesiennie

Witajcie Kochane,

Jak mija Wam niedziela?
U nas po wczorajszym lenistwie w domu, spowodowanym okropną pogodą z wichurą i ulewą, oraz brakiem chęci snucia się po centrum handlowym (brrr, nie znoszę w weekendy), postanowiliśmy wybrać się na spacer. Pogoda średnia, parasol w gotowości, ale jednak udało się, co chwilę wynurzało się nieśmiało słonko zza chmur, więc czym prędzej ubraliśmy się i hop do lasu.

Nad jeziorem spotkaliśmy grupę osób, która wybrała się na wycieczkę. Przy kanapkach i termosach z herbatą opowiadali sobie historie z wakacji. Ależ mi się przypomniały dziś szkolne rajdy! Chodziłyście? Takie z ogniskiem na mecie, grochówką lub kiełbaską pieczoną na patyku. Czas powrócić do dawnych szkolnych tradycji! Może uda się jeszcze w tym roku...

Miłego dnia!


7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia:)
    U nas też kiepska pogoda, ale jak Synuś wstanie/bo właśnie drzemie/ ciepło się ubieramy i idziemy na spacer:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ładnie jesiennie u Ciebie! My też korzystamy z jako takiej pogody!Póki jeszcze złota, polska...Nie wiem jak Twój Adaś, ale mojemu nie przeszkadza ani wiatr ani brak słońca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas dziś lało cały dzień. Całe przedpołudnie leniuchowaliśmy w łóżku. Czytaliśmy w nim książeczki. Obiad był bardzo szybki. Do Kościoła podjechaliśmy blisko drzwi bo lało. Po powrocie delektowaliśmy się ciastem 3 BIT które zrobiłam wczoraj i cały wieczór graliśmy w gry. Lotto z Carsów, później dwie godziny gry w Monopol Cars.
    Planowaliśmy spacer po lesie ale i tak myślę, że fajnie spokojnie spędziliśmy dzień.
    Piękne zdjęcia z Waszego spacerku.
    Śliczną czapeczkę kolorową ma Adaś.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Aniu za komentarz u mnie na blogu. Uśmiechnęłam się jak napisałaś, że byś się za nami oglądała. Wyobraź sobie, że byliśmy na Jasnej Górze i słyszałam trzy komentarze w stylu "Patrz jakie ma żółte rajstopy". Odbierałam je pozytywnie. Lubię kolory i lubię kolorową jesień.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i muszę koniecznie napisać do Ciebie maila z zapytaniem o kilka produktów.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu,

      Ja to bym pewnie mówiła "Patrz jaka śliczna rodzina" :-))) Ale komentarz o rajstopach też bym odebrała pozytywnie! Są świetne, niczym złota, polska jesień!

      Usuń